Leden van het Bestuur

Als u een bepaald onderwerp wilt bespreken met het bestuur, dan bestaat hiervoor de gelegenheid. Voorafgaande aan iedere bestuursvergadering kunt u aanschuiven aan de bestuurstafel. In de regel begint de bestuursvergadering om 19.30 uur. U wordt dan om 19.15 uur verwacht en krijgt dan 15 minuten spreektijd. Raadpleeg voor de vergaderdata de agenda die vermeld staat op onze site. Mocht u van deze mogelijkheid gebruik willen maken, meldt dan uw komst, minimaal 24 uur voor aanvang van de vergadering via dit formulier even aan.

Samenstelling van het Bestuur van de Stichting Hulp en Steun


  • Klaas Kramer, voorzitter
    • Adres:  Gammels 18
      • 8321 SB  Urk
    • telefoonnummer 0527-681950
    • mobiel 0653965750
    • email: k_kramer@kpnmail.nl

  • Anita Oost- Bos, secretaris
    • Adres: Holkenkamp 14
      • 8321 AV  Urk
    • telefoonnummer 0527-685477
    • mobiel 0645600842
    • email: anita@familieoost.nl


  • Rein  van den Berg, penningmeester


  • Tiemen Hakvoort, bestuurslid

  • Albert Hakvoort, bestuurslid

  • Roel van den Berg, bestuurslid
    • Adres: Alexiahof 11C
      • 8322 GD  Urk
    • telefoonnummer 0653805075
    • email roelvandenberg@outlook.com

Wetenswaardigheden

U bent niet de enige

U bent niet de enige met geldproblemen.

Uw mening telt

Een optimale dienstverlening

Uitbreiding bij het team van Hulp en Steun

Wij stellen een nieuwe collega aan u voor: Lydia Oost- Hakvoort

Agenda

19-11-2018
Breed Overleg Sociaal Domein Nov 2018
27-11-2018
Vergadering AB met RvA November 2018