Algemene informatie


De stichting Hulp en Steun is in 1998 opgericht. Ze heeft een samenwerkingsverband met de gemeente Urk, bankinstellingen en diverse diaconiën.


U treft in Hulp en Steun een betrouwbare en persoonlijke organisatie die met respect en vertrouwen omgaat met haar cliënten.

De stichting kent een klantgerichte en op resultaatgerichte werkwijze. U kunt van ons een pro-actieve houding verwachten.

Er wordt geen wachtlijst gehanteert, hierdoor kan vrijwel direct de helpende hand worden geboden.

Er wordt gewerkt zonder subsidie, er behoeft geen winst te worden gemaakt en er wordt niet gewerkt vanuit een politieke overtuiging.

De stichting is objectief en onafhankelijk en streeft geen persoonlijke of financiële belangen na.

Er is een bestuur die beschikt over medewerkers. Ook is er een onafhankelijke raad van advies.

De stichting Hulp en Steun is wettelijk verplicht de gegevens van al haar cliënten strikt vertrouwelijk te behandelen, heeft daarom oog voor uw privacy.

We helpen iedereen die meerderjarig is en problemen heeft met het beheer van geld. Het maakt hierbij geen verschil of men veel of weinig verdient, of dat u wel of geen vermogen hebt.

Iedere cliënt heeft recht op ons schuldhulppakket. Bij schuldsaneringregeling gelden de vergoedingen zoals deze vermeld staan in de voorwaarden.

Bij budgettering betaald de cliënt éénmalig entreegeld en daarnaast een maandelijkse vergoeding die afhankelijk is van het inkomen en of vermogen. U wordt hierover geinformeerd tijdens het kennismakingsgesprek.






Wetenswaardigheden

Uw mening telt

Een optimale dienstverlening

Nieuwe ondersteuner bij Hulp en Steun

Susan Post- Bakker is sinds kort werkzaam bij Hulp en Steun. Ze vervult bij ons de functie van budgetconsulent.

Agenda

03-09-2018
Vergadering AB | September 2018
26-11-2018
Vergadering AB met RvA | November 2018