Klachtenregeling

Wij streven ernaar om met onze producten en diensten aan de verwachtingen van onze cliënten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen. Ondanks onze goede bedoelingen kan het zijn dat u dat op bepaalde momenten anders ervaart. Als u van mening bent dat het indienen van een klacht het laatste middel is om uw ongenoegen te uiten dan bestaat daarvoor een klachtenregeling. De wijze waarop u een klacht kunt indienen en hoe deze zal worden behandeld, vindt u hieronder. Met de regeling wordt beoogd een zorgvuldige behandeling van een klacht te garanderen. Daarmee wordt het belang van de cliënten gediend, maar ook het belang van de betrokkenen van de stichting.



Lees hier de richtlijnen voor onze klachtenregeling.

Klachtenregeling
 

Wetenswaardigheden

Geldafspraken met uw puber

Zakgeld en kleedgeld zijn goede middelen voor uw kind om goed met geld om te leren gaan. Maar echt financieel verantwoordelijk worden, dat gaat een stapje verder. Hoe pakt u dat aan in de praktijk?

Uw mening telt

Een optimale dienstverlening

Uitbreiding bij het team van Hulp en Steun

Wij stellen een nieuwe collega aan u voor: Lydia Oost- Hakvoort

Agenda

16-10-2018
Vergadering AB Oktober 2018
19-11-2018
Breed Overleg Sociaal Domein Nov 2018
27-11-2018
Vergadering AB met RvA November 2018