Klachtenregeling

Wij streven ernaar om met onze producten en diensten aan de verwachtingen van onze cliënten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen. Ondanks onze goede bedoelingen kan het zijn dat u dat op bepaalde momenten anders ervaart. Als u van mening bent dat het indienen van een klacht het laatste middel is om uw ongenoegen te uiten dan bestaat daarvoor een klachtenregeling. De wijze waarop u een klacht kunt indienen en hoe deze zal worden behandeld, vindt u hieronder. Met de regeling wordt beoogd een zorgvuldige behandeling van een klacht te garanderen. Daarmee wordt het belang van de cliënten gediend, maar ook het belang van de betrokkenen van de stichting.



Lees hier de richtlijnen voor onze klachtenregeling.

Klachtenreglement
 

Wetenswaardigheden

U bent niet de enige

U bent niet de enige met geldproblemen.

Uw mening telt

Een optimale dienstverlening

Een op de vijf huishoudens heeft betalingsproblemen

Maar liefst 21% van de huishoudens heeft problemen om alle rekeningen op tijd te betalen. Dat zijn 1,5 miljoen Nederlandse huishoudens. Van hen heeft de helft ernstige problemen, wat betekent dat zij regelmatig huur of hypotheek te laat betalen, er loonbeslag is gelegd of de energie is afgesloten.

Agenda

20-12-2018
Vergadering AB met RvA December 2018
22-01-2019
Vergadering AB januari 2019
19-02-2019
Vergadering AB februari 2019
19-03-2019
Vergadering AB maart 2019
23-04-2019
Vergadering AB april 2019