Klachtenregeling

Wij streven ernaar om met onze producten en diensten aan de verwachtingen van onze cliënten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen. Ondanks onze goede bedoelingen kan het zijn dat u dat op bepaalde momenten anders ervaart. Als u van mening bent dat het indienen van een klacht het laatste middel is om uw ongenoegen te uiten dan bestaat daarvoor een klachtenregeling. De wijze waarop u een klacht kunt indienen en hoe deze zal worden behandeld, vindt u hieronder. Met de regeling wordt beoogd een zorgvuldige behandeling van een klacht te garanderen. Daarmee wordt het belang van de cliënten gediend, maar ook het belang van de betrokkenen van de stichting.



Lees hier de richtlijnen voor onze klachtenregeling.

Klachtenreglement
 

Wetenswaardigheden

Betalingsachterstanden

Wijziging per 1 januari 2021

Bewindvoering

Stichting Hulp en Steun biedt de dienstverlening bewindvoering aan

Voorkom verrassingen

In december heeft u bericht gekregen van de Belastingdienst dat uw toeslagen voor 2021 opnieuw zijn berekend.

Agenda

09-02-2021
Vergadering AB februari 2021
02-03-2021
Vergadering AB maart 2021