Klachtenregeling

Wij streven ernaar om met onze producten en diensten aan de verwachtingen van onze cliënten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen. Ondanks onze goede bedoelingen kan het zijn dat u dat op bepaalde momenten anders ervaart. Als u van mening bent dat het indienen van een klacht het laatste middel is om uw ongenoegen te uiten dan bestaat daarvoor een klachtenregeling. De wijze waarop u een klacht kunt indienen en hoe deze zal worden behandeld, vindt u hieronder. Met de regeling wordt beoogd een zorgvuldige behandeling van een klacht te garanderen. Daarmee wordt het belang van de cliënten gediend, maar ook het belang van de betrokkenen van de stichting.



Lees hier de richtlijnen voor onze klachtenregeling.

Klachtenreglement
 

Wetenswaardigheden

Bewindvoering

“Stichting 'Hulp en Steun' is opgenomen in het landelijk register van professionele curatoren, bewindvoerders en/of mentoren.

Coronacrisis

Redt u uzelf financieel de coronacrisis door?

Budgetbeheer

Wanneer iedere maand net een paar dagen te lang is.

Agenda

01-04-2020
Nav de voorschriften ivm de coronacrisis zijn de reguliere vergaderingen opgeschort